Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Jakie gadżety reklamowe warto wybrać dla stałych klientów?

gadżety reklamowe
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Utrzymanie klienta nigdy nie jest prostym zadaniem. Jednak tylko w ten sposób możemy osiągnąć sukces w swojej branży i wyprzedzić konkurencję. Jednym ze skutecznych sposobów na zwrócenie uwagi klientów i nagrodzenie ich za częste dokonywanie zakupów lub korzystanie z usług jest zainwestowanie w gadżety reklamowe. Sprawdź, które produkty będą najlepiej przyjęte przez konsumentów i dzięki którym utrzymasz ich sympatię.

Wybór gadżetów reklamowych — o czym warto pamiętać?

Podczas wybierania prezentów, które następnie trafią do stałych klientów, powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na jakość, praktyczne zastosowanie oraz ich wygląd. Nie da się ukryć, że większość osób najpierw kieruje się wzrokiem, dlatego trzeba to wykorzystać. Pomocne będzie tutaj staranne zapakowanie gadżetu w torbę papierową lub pudełko.
Nie można zapomnieć również o tym, że podstawową funkcją takiego produktu jest przede wszystkim reklama naszej firmy. Dlatego warto zaopatrzyć upominek w logo lub nazwę firmy. Pomocny może okazać się sklep internetowy http://giftyonline.pl, dzięki któremu zakupimy gadżet reklamowy z wybranym przez nas nadrukiem.

Postaw na sprawdzone artykuły biurowe

Jeśli nasz budżet reklamowy nie jest zbyt duży, to powinniśmy w pierwszej kolejności postawić na takie prezenty, które będą praktyczne, ale też sprawdzone i znane przez wszystkich. Prym w tej kategorii wiodą artykuły biurowe, takie jak długopisy, zakreślacze, notesy czy ołówki. Przy większych możliwościach finansowych dobrym rozwiązaniem będą pióra kulkowe lub wieczne, które będą już znacznie elegantszym upominkiem, obok którego nie można przejść obojętnie.

Technologia za lojalność

Firmy specjalizujące się w nowych technologiach, ale nie tylko i posiadające do tego większy budżet na reklamę mogą wybierać między bardziej atrakcyjnymi produktami. Dobrym przykładem jest tutaj PowerBank, podkładka pod myszkę lub same myszka komputerowa, pendrive czy etui do tabletu. Dużą zaletą gadżetów reklamowych z najwyższej półki jest to, że są one częściej używane i do tego pokazywane większej liczbie osób. W ten sposób logo firmie będzie pozytywnie kojarzone i nowe osoby będą chciały dołączyć do grona naszych klientów.

Eleganckie upominki dla cenionych klientów

W bankowości, ubezpieczeniach, finansach i innych poważnych branżach bardziej cenione będą stylowe gadżety w naprawdę wysokiej jakości. Tylko w taki sposób zwrócimy uwagę najważniejszych klientów. Musimy przygotować się jednak na wyższe koszty. Jednak skutki takiej inwestycji na pewno zostaną pozytywnie odebrane i w pewnym odstępie czasowym się zwrócą. W takim przypadku dobrym pomysłem będzie wybranie galanterii, koniecznie skórzanej, np. wizytowników, etui, saszetek, pasków, kosmetyczek lub portfeli.

Zabierz gadżety na dwór

Jeśli twoją grupą odbiorców są osoby młode i aktywne, to możesz postawić na gadżety związane ze sportem i wypoczynkiem. W ten sposób klienci będą korzystali z nich na dworze, przez co wzrosną szanse, że logo firmy zostanie zauważone. W tym przypadku ciekawą opcją może być piłka, kij golfowy, zabawki dla dzieci, bidony, a nawet artykuły plażowe.