Komunikacja wizualna stanowi bazę dla wszelkich działań reklamowych. Wpływ na to mają mnogość treści kierowanych do potencjalnych klientów, na których tle trzeba się wyróżnić oraz rozwój kultury obrazkowej, która jest lepiej przyswajalna aniżeli tekst. Dlatego też przedsiębiorcy (i nie tylko) poszukują oryginalnych form, które dobrze oddadzą treść ich komunikatu, jednocześnie przykuwając uwagę odbiorców. Jedną z takich form są pylony reklamowe.
Czym są pylony reklamowe?
Pylon reklamowy stanowi formę wolnostojącej reklamy lub materiału informacyjnego o wysokości nawet do 6 metrów. Jest to fizyczny nośnik informacji, w szczególności o charakterze promocyjnym, wykorzystywany dla oznaczenia podmiotu, prowadzonej przez niego działalności lub też miejsca jej prowadzenia. Może być wykorzystywany zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. W przypadku przekazu outdoorowego jego widoczność zagwarantowana jest nie tylko poprzez określone rozmiary, ale również dzięki możliwości wyboru opcji z podświetleniem.
Pylony decydują o sposobie percepcji firmy bądź innego podmiotu, często kształtując pierwsze wrażenie odbiorców odnośnie do niego. To ostatnie można zaś można kreować poprzez spersonalizowaną treść, jej formę wyrażenia oraz jakość wykonania. Spójność w tym zakresie, na odpowiednio wysokim poziomie, pozwala już na wstępnym etapie tworzyć pozytywne wyobrażenie o samym podmiocie, jego marce oraz jakości oferowanych przez niego produktów i usług. Dlatego też zakup pylonu powinno postrzegać się jako inwestycję w swój wizerunek, relacje z klientami, a w ostatecznym rozrachunku — w przyszły zysk.
Produkcja pylonów
Pylony produkowane są ze stali lub aluminium Składają się ze stelaża, kształtowników oraz pokrywy. Na tej ostatniej zlokalizowana jest z kolei folia samoprzylepna, pleksi bądź wydruk wielkoformatowy, na których zamieszcza się preferowane przez klienta treści. Jak zostało wspomniane, dodatkowym elementem przydatnym w razie działania w outdoorze będzie oświetlenie, umożliwiające przedłużenie czasu widoczności przekazu.
Również sama konstrukcja dostosowana jest do preferencji klienta, będąc dedykowaną do montażu tymczasowego lub na stałe. W pierwszym przypadku zastosowanie znajdują podkonstrukcja kosza zespolona ze szpilkami montażowymi, podczas gdy w drugim — odpowiednio przedłużona konstrukcja umiejscowiona w gruncie.
Wysoka jakość wykonania, gwarantowana przez producenta, sprawia, że tak powstałe pylony będą trwałe i odporne na działanie warunków atmosferycznych. Najwyższą formą uznania dla tej jakości jest zadowolenie naszych klientów — z Warszawy i nie tylko.
Co wyróżnia pylony reklamowe?
-
wielość form i zastosowań — pylony mogą występować w najróżniejszych kształtach, kolorach i zawierać nieograniczoną ilość motywów. Mogą być również wyposażone w dodatkowe akcesoria, takie jak oświetlenie, półki, ramki, czy moduły komputerowe. Wszystko to ma na celu jedno — zwrócenie uwagi odbiorcy,
-
wysoka jakość wykonania — dobór solidnych materiałów, tworzenie trwałych konstrukcji i wykorzystywanie skutecznych technik produkcji pozwala osiągnąć efekt, którym można się cieszyć latami,
-
walory wizualne — dzięki pomocy profesjonalistów określony przekaz może być nie tylko treściwy, ale też atrakcyjny pod kątem estetycznym, jednocześnie nie tworząc wrażenia nachalnej reklamy,
-
dostosowanie do oczekiwań klienta i danej branży — wszelkie projekty powstają z uwzględnieniem branży oraz potrzeb i uwag klientów, którzy mają ostateczny wpływ na końcowy wygląd pylonu.