© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Czym zajmuje się profesjonalna agencja brandingowa?

 |  Redakcja  |  Biznes i finanse

Agencja brandingowa to stosunkowo nowy podmiot na rynku usług marketingowych. Jej praca jest dedykowana wszystkim przedsiębiorcom, którzy pragną zadbać o wizerunek swojej firmy lub marki oraz uczynić go bardziej atrakcyjnym w oczach klientów. Tego typu podmioty, do których należy agencja brandingowa BRANDGLOW, zajmują się wszelkimi działaniami mającymi na celu kreowanie wizerunku, opracowują kompleksowe strategie marketingowe, a w uzasadnionych przypadkach przeprowadzają także klienta przez niezwykle skomplikowany proces rebrandingu.

Czym jest agencja brandingowa i jakie usługi oferuje?

Agencja brandingowa jest profesjonalnym podmiotem, której główną specjalizacją jest budowanie od podstaw wizerunku firm i marek klientów. Jej usługi są skierowane do wszystkich przedsiębiorców, którzy zdają sobie sprawę z tego, jak istotną rolę we współczesnym, bardzo konkurencyjnym świecie biznesu odgrywa posiadanie pozytywnego, spójnego oraz w pełni dostosowanego do specyfiki działalności wizerunku. Jego posiadanie pomaga bowiem w zdobyciu przewagi konkurencyjnej, zainteresowaniu odbiorców ofertą oraz pozwala na stałe powiększanie grona klientów.

W zakresie kreowania wizerunku agencja brandingowa jest zdecydowanie lepszym wyborem od popularnych agencji reklamowych, których specjalizacja jest znacznie szersza i mniej skupiona na wizerunku samym w sobie. Agencja brandingowa BRANDGLOW największy nacisk kładzie na wizerunek, a nie na opracowywanie kampanii reklamowych, które dla firmy pozbawionej prawidłowo opracowanego wizerunku często okazują się mało skuteczne. Oprócz kreowania wizerunku, agencja brandingowa służy profesjonalnym wsparciem w zakresie opracowywania strategii marketingowych, tworzeniu nazw usług i produktów (naming) oraz rebrandingu.

Strategie marketingowe, naming i rebranding w ofercie agencji brandingowej

W ramach usług z zakresu opracowywania strategii reklamowych, agencja brandingowa BRANDGLOW tworzy kompletny business plan, dokonuje analizy dotychczasowych działań firmy oraz postępowania jej konkurencji. Na podstawie tych działań powstaje kompletna strategia marketingowa, która obejmuje szereg kroków i czynności niezbędnych do umocnienia pozycji firmy na rynku oraz osiągnięcia celów biznesowych.

Oprócz opracowywania strategii marketingowych, agencja brandingowa służy także profesjonalnym wsparciem w zakresie namingu, czyli nadawania nazw dla firmy, marki lub oferowanych przez nią produktów i usług. Naming jest ściśle związany z kreowaniem wizerunku, gdyż powstałe w jego wyniku nazwy muszą być dostosowane do specyfiki działalności firmy oraz spójne z jej wizerunkiem i sposobem komunikacji z odbiorcami. Posiadanie atrakcyjnie brzmiącej oraz łatwo zapadającej w pamięć nazwy, która dodatkowo wywołuje określone skojarzenia, jest kluczem do wprowadzenia na rynek z sukcesem każdego nowego produktu.

Ostatnim, nie mniej ważnym filarem działalności agencji brandingowej jest rebranding. Jest to bardzo skomplikowany i wymagający proces, który zakładać możę odświeżenie wizerunku marki lub całkowitą jego transformację. Rebranding jest szczególnie wskazanym rozwiązaniem dla firm, których wizerunek z biegiem lat stał się przestarzały i mało atrakcyjny dla odbiorców. Jego przeprowadzenie często okazuje się także jedynym słusznym rozwiązaniem dla firm, które w toku swojej działalności popełniły rażące błędy i tylko całkowita zmiana wizerunku może uratować je przed upadkiem.

 

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry