Szukasz skutecznego narzędzia marketingowego? Postaw na gadżety reklamowe. Dzięki tej niezwykle skutecznej formie marketingu z pewnością zyskasz napływ nowych klientów. Sprawdź, jaki powinien być idealny gadżet reklamowy.
Dopasowany do odbiorcy
Jest to jeden z najważniejszych aspektów, jeśli chodzi o gadżety reklamowe dla firm - https://werk3d.pl/gadzety-reklamowe-dla-firm-druk-3d/. Każda marka jest przecież inna – upominek wręczany na przykład na koncercie będzie więc wyglądał zupełnie inaczej niż taki rozdawany podczas biznesowego spotkania.
Aby stworzyć gadżet reklamowy, dzięki któremu skuteczne będziemy mogli pozyskać klientów, należy przede wszystkim zastanowić się, kto będzie jego odbiorcą, jakie są jego potrzeby i jakich wartości poszukuje.
Spersonalizowany
Personalizacja to niezwykle skuteczne narzędzie, dzięki któremu utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami, a także pozyskiwanie nowych staje się łatwiejsze. Jeśli więc chcemy, aby osoby korzystające z naszych usług poczuły się ważne i wyjątkowe – spraw, by z pozoru zwykły przedmiot nabrał bardziej osobistego znaczenia.
Zadbajmy o design
Dobry gadżet reklamowy to taki, który jest atrakcyjny wizualnie. Jest to niezwykle istotne szczególnie dla osoby obdarowywanej. Dostając prezent, w pierwszej kolejności skupiamy się na jego wyglądzie i funkcjach, logo zauważamy dopiero po chwili.
Gadżet musi być praktyczny
Im bardziej i chętniej gadżet będzie używany, tym większe prawdopodobieństwo, że pozytywne skojarzenia przejdą również na firmę, od której taki gadżet klient otrzymał. Potencjalni klienci oraz kontrahenci o wiele bardziej ucieszą się z przydatnego gadżetu, niż zwykłej wizytówki.
Jakie gadżety lubią klienci?
W sieci możemy znaleźć wiele rankingów dotyczących popularności gadżetów reklamowych wśród klientów. Warto wziąć je pod uwagę wybierając upominki dla klientów i partnerów biznesowych.
Jeśli chodzi o gadżety reklamowe dla firm, bardzo popularne są parasole. Są praktyczne, uniwersalne i mają bardzo dużą powierzchnię nadruku, co jest istotne dla przekazu marketingowego. Poza tym, jest to gadżet, który z pewnością każdemu się przyda.
Bardzo dużą popularnością cieszą się także pendrive’y. Jest to niezwykle praktyczny gadżet, z którego korzysta nawet 90% obdarowanych klientów.
Ostateczny wybór gadżetu zależy jednak w głównej mierze od grupy docelowej. Umiejętne wykorzystanie tego narzędzia marketingowego może przynieść świetne wyniki.