Chcesz wprowadzić na rynek nowy produkt z dziedziny chemii technicznej lub motoryzacyjnej, ale koszty uruchomienia produkcji okazują się zbyt wysokie? Rozwiązaniem jest sprzedaż produktów private label. Dowiedz się, jakie korzyści niesie ze sobą ten model handlowy.
Handel produktami private label, czyli marki własnej, polega na zleceniu produkcji przedsiębiorstwu specjalizującemu się w danej branży, a następnie sprzedaży ich pod marką własnego przedsiębiorstwa lub nowym, od początku wykreowanym brandem. Model ten przyjął się chętnie m.in. w branży spożywczej czy papierniczej, coraz większą popularnością cieszy się również chemia techniczna i motoryzacyjna pod marką własną. Obecnie w Polsce produkty private label stanowią ponad 30% rynku. Do sprzedaży wprowadzają je już nie tylko duże sieci handlowe, ale również mniejsze przedsiębiorstwa.
Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych ze względu na niską cenę oraz dobrą jakość tych produktów. Private label niesie jednak wiele korzyści również dla przedsiębiorstw, które je sprzedają. Dlaczego warto sprzedawać produkty chemii technicznej pod marką własną?
Oprócz korzyści czysto wymiernych private label pozwala Ci również na wykreowania brandu, który będzie wizytówką Twojego przedsiębiorstwa. Ceniona marka jest dzisiaj dowodem zaufania i lojalności klientów, a także może stanowić istotną część kapitału firmy. Korzyści wizerunkowe są dzisiaj równie ważne, jak finansowe, bowiem biznes weryfikuje, że w obecnych czasach idą one w parze.
© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone
Home | O nas | Reklama | Polityka prywatności | Kontakt