Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Organizacja konferencji w hotelu – dlaczego kilkudniowe zjazdy cieszą się takim zainteresowaniem?

Organizacja konferencji w hotelu
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Bardzo często, przy organizacji konferencji czy wyjazdu integracyjnego, na miejsce, w którym ma się ona odbyć, wybiera się hotel.

Firmy decydują się na organizację wyjazdów kilkudniowych, podczas których oprócz samych rozmów i wykładów, odbywają się imprezy czy inne aktywności, które za zadanie mają zbliżyć do siebie pracowników czy gości. Hotele oferują swoim gościom szereg różnych aktywności i atrakcji, które pozwalają połączyć przyjemne z pożytecznym – konferencję i odpoczynek.

Wygoda dla gości i organizatorów

Organizacja konferencji czy zjazdu firmowego w hotelu to duża wygoda zarówno dla samych organizatorów, jak i gości, którzy są zaproszeni. Z racji na fakt, że trzydniowe konferencje potrafią mieć bogaty program i często są bardziej opłacalne, niż organizacja konferencji jednodniowej, firmy często wybierają właśnie taką formę spotkań.

Hotele posiadają potrzebną infrastrukturę, by stanowić wsparcie dla takiego rodzaju imprez. Mają odpowiednią przestrzeń oraz sprzęt. Służą także profesjonalną pomocą w razie różnego rodzaju problemów.

Poza tym, organizacja takiego wydarzenia w hotelu to gwarancja, że goście będą mieli łatwość w uczęszczaniu na konkretne panele. Będzie mniej spóźnień, a wszyscy zdążą dobrze zaznajomić się z przestrzenią i ludźmi wokół. Wygodne łóżka i dobre posiłki to także duży plus wynikający z organizacji konferencji w hotelu.

dlaczego kilkudniowe zjazdy cieszą się takim zainteresowaniem

Źródło: Hotel Olandia

A po ciężkim dniu pracy…

… goście mogą skorzystać z licznych atrakcji, jakie oferuje hotel. Zabiegi w SPA i strefie Wellness, basen i sauna, wycieczki nad jezioro czy nad morze, w zależności od tego, gdzie położony jest nasz hotel. To wszystko stanowi dodatkowe atrakcje, które na celu mają zacieśniać więzi pomiędzy pracownikami, gośćmi, inwestorami, itd.

Hotele często organizują także bankiety czy imprezy, jako forma wieczornej rozrywki. Łatwo zatem połączyć przyjemne z pożytecznym i z wydarzenia firmowego stworzyć także okazję do bliższego poznania się.

organizacja konferencji w hotelu

Źródło: Hotel Olandia

Promocja firmy

Co również ważne, organizacja konferencji niejednokrotnie wchodzi w skład działań podejmowanych na rzecz promocji firmy na zewnątrz. Powstałe materiały w formie zdjęć czy filmów będą później wykorzystywane w działaniach promocyjnych. Dlatego, wybierając konkretny hotel, przyczyniamy się do tworzenia wizerunku firmy, jej prestiżu i pozycji.