E-usługi... dla własnych pracowników

09 czerwiec 2020

Kiedy mowa o informatycznych systemach ze zdalnym dostępem, wspierających funkcjonowanie przedsiębiorstwa, zwykle pierwsze, co przychodzi nam na myśl, to różnego rodzaju aplikacje e-commerce, samoobsługowe panele użytkownika dostępne przez Internet i inne podobne rozwiązania służące do szybkiej wymiany informacji z klientami. Klient jest dla firmy elementem świata zewnętrznego, więc oferowanie mu zdalnego, elektronicznego dostępu do procesów biznesowych jest narzędziem, dzięki któremu można zyskać uwagę, przychylność, a nawet długofalową lojalność odbiorców, którzy doceniają wygodę takich rozwiązań. Nie ma w obecnych czasach branży, która w jakiś sposób nie korzystałaby z tego modelu komunikacji.

To, o czym wielu przedsiębiorców wciąż zapomina, to fakt, że tego rodzaju systemy potrafią wspierać także wewnętrzną komunikację w firmie. Zwykle przekłada się to po prostu na oszczędność czasu i w efekcie lepszą wydajność, ale pandemia koronawirusa, która na długie tygodnie zamknęła ludzi w domach, uświadomiła wielu pracodawcom, że w niektórych sytuacjach sprawnie wdrożony system ze zdalnym dostępem przez Internet to wręcz „być albo nie być” danego biznesu.

Jako przykład wewnątrzfirmowego narzędzia, które dzięki dostępowi przez WWW pozwala na uzyskanie oszczędności czasu i kosztów, może posłużyć tu aplikacja Portal Pracowniczy, opracowana przez firmę HRO+, zajmującą się świadczeniem usług dla podmiotów biznesowych w modelu BPO 

HRO+ zajmuje się przede wszystkim naliczaniem wynagrodzeń i szeroko rozumianą obsługą spraw kadrowych. Wieloletnie doświadczenie w tej branży uświadomiło jej specjalistom, że w niektórych przypadkach lepiej jest oddać część prostszych zadań w ręce samych użytkowników – w tym przypadku osób zatrudnionych w danym przedsiębiorstwie. Dzięki Portalowi Pracowniczemu osoby te mogą samoobsługowo wykonać takie czynności, jak np. złożenie wniosku urlopowego czy pobranie różnego rodzaju zaświadczeń pracowniczych. Mogą to, oczywiście, zrobić o dowolnej porze doby, z dowolnego miejsca – po prostu logując się do odpowiedniego panelu przy użyciu zwykłej przeglądarki internetowej.

– Sprawny przepływ informacji jest podstawą funkcjonowania każdej instytucji. Oferowana przez nas aplikacja wspomaga obsługiwane przez nas podmioty w zakresie codziennej obsługi HR. Doceniają to rozwiązanie zwłaszcza firmy zatrudniające większą liczbę osób, szczególnie pracujących w terenie, w oddziałach lub w systemie wielozmianowym – mówi Anna Borowiec, dyrektor HRO+.

Informacje na temat Portalu Pracowniczego HRO+ można znaleźć na stronie hroplus.pl

 

Zapisz się do naszego Newslettera

Home | O nas | Reklama | Kontakt