Wizerunek firmy to wypadkowa bardzo wielu czynników. Jednym z tych najważniejszych jest odpowiednia lokalizacja firmowej siedziby – nie bez powodu biura w centrum Warszawy cieszą się tak dużym zainteresowaniem.
Siedziba firmy a budowa wizerunku
Najważniejszą przesłanką decydującą o tym, że biura do wynajęcia w Warszawie w Śródmieściu na brak chętnych nie narzekają, jest strategia marketingowa. Na pozytywny wizerunek firmy wpływa wiele czynników – umiejscowienie siedziby ma w tym kontekście niebagatelne znaczenie. Centrum dużego miasta, zwłaszcza stolicy, to strzał w dziesiątkę – firmy mające biura w centrum Warszawy są postrzegane jako bardziej profesjonalne i prestiżowe. To z kolei pomaga budować im pozytywny wizerunek, co jest procesem niezwykle czasochłonnym.
Świetna lokalizacja biznesowa
Łączne zasoby biurowe Polski wynoszą ok. 11 mln m kw., przy czym połowa znajduje się w stolicy. Zasoby biurowe Śródmieścia są szacowane na 1,5 mln m kw. Dostępne obecnie biura do wynajęcia w Warszawie w Śródmieściu nie są w stanie zaspokoić wciąż rosnącego popytu, niemniej zdaniem specjalistów z branży inwestycje, które ukończone zostaną w 2020 r., przyczynią się do rozładowania napiętej sytuacji. Wszystko to świadczy jedynie o tym, że centrum Warszawy jest najlepszą lokalizacją biznesową w mieście. Mnóstwo firm szukających biura do wynajęcia w Warszawie w Śródmieściu podpisuje z deweloperami umowy przednajmu. Istotną przesłanką przemawiającą za wynajęciem lokalu biurowego w tej właśnie części stolicy jest znakomita infrastruktura oraz duża różnorodność w zakresie ofert najmu. Najchętniej wynajmowane są lokale, które mieszczą się w obiektach o powierzchni 5-20 tys. m kw.
Dobra komunikacja w cenie
Kolejnym istotnym powodem, dla którego biura do wynajęcia w Warszawie w Śródmieściu wzbudzają tak duże zainteresowanie, jest to, że centrum jest doskonale skomunikowanie z resztą miasta. Z punktu widzenia zarówno klientów firmy, jak i jej pracowników, aspekt ten odgrywa niebagatelną rolę. Do centrum łatwo dotrzeć transportem publicznym.