Odważne podejmowanie decyzji, szacunek do siebie i własnego czasu oraz determinacja w osiągnięciu sukcesu pozwalają go osiągnąć. O tym przekonać się możemy od Pawła Wojnicza.
Odważne podejmowanie decyzji, szacunek do siebie i własnego czasu oraz determinacja w osiągnięciu sukcesu pozwalają go osiągnąć. O tym przekonać się możemy od Pawła Wojnicza.
"Jeśli masz prawdziwe marzenia, to zrobisz wszystko, aby je osiągnąć. /.../ Wszystko inne będziesz wykonywać z minimalnym poświęceniem czasu. /.../ Najważniejsze w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie jest to, że masz go jeszcze więcej niż przedtem" - mówi Paweł Wojnicz, jeden z najmłodszych polskich milionerów. Wydaje się, że jego historia jest jedną z tych książkowych opowieści o chłopcu z niezamożnej rodziny, które swoje marzenia przekuwa w sukces. Nie da się jednak ukryć, że tak było. Pierwsze pieniądze zarobił na zbieraniu truskawek. Jednak swoje pierwsze prawdziwie duże pieniądze zdobył dzięki absolutnej determinacji. 100 000 złotych pochodziło z handlu wirtualnym złotem w grze komputerowej. Jak przyznaje Wojnicz -"godzinami siedziałem i grałem w wirtualnym świecie, uczyłem się strategii, języka angielskiego, ale też budowałem relacje z ludźmi".
W dzisiejszym świecie jesteśmy zakręceni na punkcie dyplomów renomowanych uczelni. Jednocześnie oczekujemy, że zarabianie poważnych pieniędzy przyjdzie nam z łatwością. Jednak jak pokazuje przykład osób takich jak Paweł Wojnicz, jeśli oddajemy się stworzonej wizji, mamy plan i poświęcamy czas na naszą pasję, wiele jest możliwe.
Jak mówi w wywiadach milioner, podobnie jak wiele innych osób, swojego sukcesu nie oparł na wykształceniu. Czytał dziesiątki książek i pracował w narzuconym sobie system 4/2 - cztery godziny pracy i dwie godziny snu. Jest samoukiem, o networkingu i ecommerce uczył się sam.
Warto zastanowić się nad tym czy ecommerce jest faktycznie dla każdego? Historia Pawła Wojnicza może przekonać Was, że wystarczy wymyślić produkt lub obiekt inwestycji a reszta "zrobi się sama". Takie myślenie to błędne koło. Ecommerce i idący za nim marketing internetowy to nie tylko sklepy elektroniczne i ich reklama, to też kantory, bankowość elektroniczna, a nawet zakłady bukmacherskie. Nie wystarczy stworzyć strony w szablonie i czekać aż klienci sami nas znajdą.
W ecommerce najważniejsza jest strategia - na początku musimy postawić sobie cel, oznaczyć kapitał i znaleźć target. Samo skorzystanie z platformy ecommerce to już kosz na kilkudziesięciu tysięcy (chociaż można zacząć od rozwiązań za kilkadziesiąt złotych). Żeby wypromować to, co chcemy sprzedać, zoptymalizujmy sklep pod kątem SEO, zadbajmy o design i funkcjonalność. Pamiętajmy, że nie tylko my cenimy swój czas - robią to również nasi klienci. Nie mniej ważna jest też analityka internetowa, która pozwala zmierzyć efektywność naszych działań.
Paweł Wojnicz w wywiadach mówi też o tym, jak pomnożył swój majątek przez odpowiednie inwestycje - to wymagało jednak wiedzy o nich i dogłębnej znajomości rynku. Na własną rękę zaczął edukację finansową w zakresie kryptowalut. Marketing internetowy wykorzystał żeby zbudować swoją sieć kontaktów.
Na pytanie - czy ecommerce jest dla każdego odpowiedzieć można - dla każdego, kto jest wystarczająco zdeterminowany, żeby zająć się nim na poważnie i ma chęć zdobywania wiedzy o mechanizmach rynku.
Podróż za 10 milionów czyli gdzie prowadzi prawdziwa pasja?
Paweł Wojnicz był w 42 krajach, przemawiając do setek ludzi. Jako człowiek, który z książek zdobywał wiedzę, sam postanowił książkę napisać. Historia jego sukcesu, opowiedziana własnymi słowami dostępna jest na stronie https://pawelwojnicz.pl. Jeśli więc szukacie inspiracji, macie wizję, ale nie umiecie jej sprecyzować - sięgnijcie po "Podróż za 10 milionów". Najlepiej jest uczyć się przecież na błędach i osiągnięciach innych osób - dzięki temu powielamy tylko dobre wzorce.
© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone
Home | O nas | Reklama | Polityka prywatności | Kontakt