Kiedy warto zainwestować w reklamy push?

reklamy push

Reklama w internecie może przybierać najróżniejsze formy. Dzisiaj dużym zainteresowaniem cieszą się reklamy push, które wyświetlane są zarówno na ekranach tradycyjnych komputerów, jak również urządzeń mobilnych. Kiedy warto zdecydować się na reklamę push?

Reklama push – co to jest?

Reklamy push, inaczej push ads czy też powiadomienia albo notyfikacje push, to rodzaj reklamy wizualnej, która polega na prezentacji wyskakujących powiadomień na ekranie komputera albo urządzenia mobilnego z systemem android – smartfona, tabletu.

Aby odbiorca mógł otrzymać reklamę push, musi wyrazić na to zgodę. Najczęściej ma ona formę okienka na stronie internetowej, w którym znajduje się prośba o wyrażenie zgody na otrzymywanie reklamy push.

Po zgodzie na otrzymywanie tego typu reklamy, odbiorca otrzymuje powiadomienia push, które informują go o najnowszych ofertach lub promocjach danego reklamodawcy. Powiadomieniu najczęściej towarzyszy efekt dźwiękowy, dlatego jest ono dobrze zauważalne.

Reklama push – alternatywa dla mailingu

Dzisiaj reklama taka jak push ads bardzo często traktowana jest jako alternatywa dla mailingu. E-mail marketing to reklama, która używana jest od lat, ale jej skuteczność nie jest już tak wysoka jak kiedyś. Wynika to głównie z możliwości blokowania spamu przez odbiorców.

Użytkownicy chętnie zgadzają się na wyświetlanie reklam web push, bo rezygnacja z ich wyświetlania jest prosta. Zawsze, w każdym momencie, można zrezygnować z wyświetlania reklamy push.

Jak zacząć kampanię push ads?

Firmy zainteresowane skorzystaniem z reklamy push, mogą skorzystać z usług agencji reklamowych zajmujących się tego rodzaju reklamą, ale również mogą wybrać specjalne narzędzia on-line, na przykład https://push-ad.com/pl/.

Samodzielne prowadzenie reklamy push jest naprawdę proste i nie wymaga posiadania szerokiej wiedzy i doświadczenia w tej dziedzinie. Korzystający z takich narzędzi reklamodawcy mogą samodzielnie tworzyć własne komunikaty i sprawdzać ich statystyki dla osiągnięcia maksymalnej skuteczności – znacznie taniej niż z agencją!

 

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL